בנק הדואר
שמחים לבשר לכם שבנק הדואר התחיל לתת שירותי מענה קולי חדש ומשופר!
ניתן לקבל מידע על חשבונות, העברות כספים, כרטיסים נטענים ושירותי מט"ח בטלפון 02-5005303.
לבעלי חשבונות, נוסף מידע על זמינות שיקים וחריגות זמניות.
בנק הדואר שירות לקוחות:
לפניכם מידע חשוב כגון טלפון בנק הדואר, זימון תור בנק הדואר ועוד. עבור שירות ללקוחות בנק הדואר:
שעות הפעילות וטלפון בנק הדואר:
- מוקד עו"ש: א'-ה' 8:00-17:00, ו' 8:00-12:00.
טלפון: 02-5005303, פקס: 02-5005300.
- מוקד מט"ח: א'-ה' 8:00-17:00, ו' 8:00-12:00.
טלפון: 076-8871133, פקס: 02-5005315.
זימון תור בנק הדואר:
פניות בכתב לבנק הדואר:
בנק הדואר – תחום שירותי לקוחות
רח' שדרות הרכס 21.
מודיעין 7178437.
ניתן לפנות אליהם גם באמצעות מייל BankDoarMail@postil.com .
בכל מתן הוראה לביצוע פעולות בחשבון באמצעות מייל זה יש לצרף בקשה חתומה בהתאם לדוגמת החתימה בבנק.
הבהרה חשובה: אתר זה אינו בנק הדואר ולא קשור אליו בשום צורה. המידע באתר הינו הנגשה עבור שירות לציבור